Sunteți în categoria: Administrarea contului | Toate categoriile

Mergeți la: sau
 


Răspuns:

Utilizatorii uCoz primesc domenii de nivel 3 la crearea unui website. Acestea nu pot fi modificate, însă aveţi posibilitatea de a va ataşa un domeniu personalizat (de nivel 2) pe care-l puteţi schimba de câte ori doriţi. 


Pentru a face acest lucru, trebuie să achiziţionaţi un domeniu de la un înregistrator de domenii iar apoi să-l ataşaţi domeniului dvs. Un ghid ilustrat cu privire la ataşarea domeniului puteţi găsi aici

Reţineţi că nu puteţi ataşa mai multe domenii la acelaşi website.



Răspuns:

Mesajul este alcătuit într-o manieră generală, care se potrivește tuturor utilizatorilor. De aceea nu e necesară modificarea acestuia – în acelaşi timp, acest lucru nici nu este posibil.



Răspuns:

Website-urile sunt eliminate din cadrul Webtop cu o întârziere de până la 24 de ore. Acesta va dispărea curând din lista site-urilor dvs.



Răspuns:

V-aţi pierdut parola? Utilizaţi formularul: guid.uid.me/remind pentru recuperarea acesteia.



Răspuns:

Pentru a recupera răspunsul la întrebarea secretă, trebuie să contactaţi Asistenţa Tehnică. Utilizaţi formularul “Contact Suport Tehnic” sau trimiteţi un mesaj prin intermediul Panoului de Control -> Ajutor -> Asistenţă Tehnică. Puteţi utiliza următorul text: 

"Bună, 
Vă rog să mă ajutaţi să recuperez răspunsul de la întrebarea secretă pentru website-ul [URL website]. Ce informaţii trebuie să vă pun la dispoziţie? Vă mulţumesc! 

Recomandare: 
Dacă trimiteţi documente, vă rugăm să nu folosiţi servicii de host pentru imagini, deoarece riscaţi să dezvăluiţi informaţiile cu caracter personal unor părţi terţe.



Răspuns:

Puteţi schimba parola FTP prin intermediul Panoului de Control: Securitate -> Modifică parola FTP. Introduceţi o nouă parolă şi răspunsul la întrebarea secretă.



Răspuns:

Informaţiile de contact pot fi modificate prin intermediul Panoului de Control -> Setări -> Setări standard -> Detalii contact. Pentru a modifica e-mail-ul de contact, daţi click pe "Schimbă". 

Veţi vedea un formular unde trebuie să introduceţi numele dvs, o nouă adresă de e-mail şi răspunsul la întrebarea secretă. Apoi daţi click pe "Salvează". 

Veţi primi un mesaj de verificare la adresa de e-mail furnizată. Daţi click pe link-ul din cadrul mesajului sau introduceţi codul în câmpul corespunzător din Setări Standard pentru a verifica e-mailul dvs. 

Vă rugăm să oferiţi informaţii reale deoarece toate înştiinţările cu privire la website-ul dvs vor fi trimise pe e-mailul furnizat.



Răspuns:

uID este un constructor pentru pagini de profil ce vă permite să vă creaţi o pagină personală cu un aspect unic, ce conţine ultimele ştiri din conturile dvs de socializare şi alte informaţii. 


Vă puteţi conecta conturile pentru următoarele reţele de socializare către pagina dvs de feed: Facebook, Google+, Youtube, LinkedIn, Twitter, Instagram. 


Toate caracteristicile oferite de uID sunt gratuite. Citiţi mai multe informaţii cu privire la acest serviciu în cadrul Blog-ului nostru oficial



Răspuns:

Pentru a face acest lucru, accesaţi Panoul de Control -> Securitate -> Modifică proprietarul site-ului. Furnizaţi adresa de e-mail sau link-ul profilului uID pe care doriţi să vă transferaţi website-ul. Reţineţi că un transfer poate fi anulat doar înainte ca cealaltă parte să confirme transferul. 

Daţi click pe "Aplică". Dacă aţi facut totul corect, veţi vedea următorul mesaj: 

Confirmarea transferului

Transferul unui website este confirmat prin intermediul Webtop-ului. Dacă utilizatorul ce transferă un website a trimis deja cererea, dvs veţi vedea o înştiinţare în cadrul Webtop-ului dvs. Pentru a accepta website-ul, daţi click pe "Confirmă". 

Felicitări! Acum website-ul vă aparţine şi îl veţi vedea în cadrul listei cu website-urile dvs, din cadrul Webtop.



Răspuns:

Prin conectarea numărului de mobil la contul dvs, veţi creşte considerabil nivelul de securitate al contului dvs. Dacă veţi pierde accesul la contul dvs, veţi putea cu uşurinţă să-l restabiliţi cu ajutorul numărului dvs de telefon. 

Pentru a verifica numărul, accesaţi Panoul de Control -> Securitate -> Verifică numărul de telefon, introduceţi numărul dvs şi daţi click pe "Confirmă".

Veţi primi un SMS cu un cod de verificare. Introduceţi codul în câmpul corespunzător şi daţi click pe "Introduce codul din SMS". 

Dacă verificarea s-a efectuat cu succes, veţi vedea următorul mesaj: 



Răspuns:

Pentru a modifica sau şterge numărul de telefon, trebuie să contactaţi Asistenţa Tehnică prin intermediul Panoului de Control -> Ajutor -> Asistenţa tehnică.