Sunteți în categoria: Site-ul nu a fost găsit sau există alte probleme | Toate categoriile

Mergeți la: sau
 


Răspuns:

Vă puteţi autentifica în cadrul Panoului de Control al website-ului dvs prin intermediul adresei siteuldvs.ucoz.ro/admin. Adresa website-ului e folosită ca şi utilizator iar parola e cea pe care aţi stabilit-o la înregistrare.

Aţi uitat parola? Vă rugăm să folosiţi următorul formular pentru a reintra în posesia acesteia: guid.uid.me/remind.



Răspuns:

În cadrul uCoz, website-urile inactive ("moarte") sunt dezactivate iar apoi şterse. Un website este considerat inactiv dacă nu a avut nicio vizită timp de 40 zile. 

Nu vă faceţi griji, uCoz va face tot posibilul să vă salveze site-ul. Sistemul nu îl şterge imediat – mai întâi site-ul este marcat pentru ştergere (aşadar acesta nu va fi functional) şi trimite un mesaj cu link-ul de reactivare către e-mail-ul utilizat la înregistrare de către proprietar. Site-ul va avea acest statut pentru următoarele 15 zile, perioadă în care înregistrarea unui website cu aceeaşi adresă nu va fi posibilă. 

Dacă nu aţi primit o înştiinţare cu privire la dezactivarea site-ului sau dacă nu reuşiţi să-l reactivaţi în timp util, vă rugăm să contactaţi Asistenţa Tehnică prin intermediul acestui formular.

De ce nu sunt contorizaţi vizitatorii? 

Dacă utilizaţi fişiere.html ca pagini a website-ului, vizitatorii nu sunt luaţi în considerare. Utilizatorii trebuie să utilizeze cel puţin 1 modul de conținut (Blog, Știrile site-ului, Cataloage, Forum, Cartea de oaspeți etc.).



Răspuns:

Probleme posibile: 

  • Cookie-urile nu sunt acceptate (sau sunt blocate) de către browserul sau firewall-ul dumneavoastră. Verificați și modificați opțiunile acestor programe pentru a vă putea autentifica. 
  • Utilizarea serviciilor de limitare a traficiului (de exemplu “Traffic Compressor”). La utilizarea unui astfel de serviciu, toată informația este arhivată și transmisă prin intermediul unui alt server. De aceea, IP-ul se poate modifica de fiecare dată când actualizați o pagină. Dezactivați serviciul și încercați să să autentificați din nou.
  • Un proxy web este utilizat. Ați instalat un software care schimbă în mod dinamic adresele proxy, deci ascunde adresa IP reală. Este necesar să dezactivați programul atunci când lucrați în Panoul de Control sau cu website-ul dumneavoastră, deoarece folosim opțiunea Legarea cu adresa IP (o metodă standard de siguranță). 
  • Lucrul simultan. Cineva încearcă să lucreze în Panoul de Control, în același timp cu dumneavoastră. Odată ce sesiunea este legată de adresa IP, este imposibil lucrul de pe două adrese IP în mod simultan. Această setare poate fi modificată accesând Panoul de Control -> Securitare -> Setări de securitate: Numărul maxim de autentificări simultane la Panoul de control.


Răspuns:

Toate informațiile cu privire la starea serverelor uCoz, lucrări de mentenanță programate, lucrări efectuate de urgență sau probleme tehnice sunt disponibile  în cadrul Forumului



Răspuns:

Există mai multe motive pentru care un website uCoz este blocat: 

  • Încălcarea drepturilor de autor;
  • Conținut ilegal;
  • Spam.


Puteți găsi mai multe informații cu privire la posibile motive pentru blocarea website-ului pe pagina cu Reclamații .


Cum vă puteți restabili website-ul

Dacă doriți ca website-ul dvs să fie deblocat, trebuie să eliminate motivul care a dus initial la blocarea acestuia (motivul apare și pe pagina de atenționare atunci când vă accesați site-ul). Apoi, contactați echipa pentru Reclamații prin intermediul forumularului din pagina dedicată



Răspuns:

Există mai multe posibile motive pentru blocarea IP-ului: 

  • Blocare IP la autentificarea pe un website. Dacă încercați să vă autentificați pe un website și vedeți mesajul că adresa dvs de IP a fost blocată temporar, înseamnă că ați introdus parola greșit de mai multe ori. IP-ul va fi deblocat după o oră;
  • Blocare IP la navigarea unui website. Dacă vedeţi un mesaj cu privire la blocarea IP-ului în momentul în care navigaţi pe un website, înseamnă că există scripturi JQuery ce conţin numeroare cereri de tipul obţine şi postează în codul paginii. Reîmprospătarea realizată prea des şi click-urile pe un website pot duce la blocarea temporară a IP-ului – aceasta reprezintă una din metodele de protecţie împotriva atacurilor DDoS. Mai multe informaţii găsiţi şi pe forum;
  • "Accesul de pe adresa dvs IP nu este permis". Veţi vedea acest mesaj atunci când aţi activat autentificarea în Panoul de Control doar de pe un anumit IP şi dvs încercaţi să vă autentificaţi de la o altă adresă. Dacă IP-ul dvs a fost schimbat, vă rugăm să contactaţi Asistenţa Tehnică uCoz prin intermediul formularului de contact. Mesajul dvs trebuie să conţină răspunsul la întrebarea secretă, motivul pentru care adresa IP a fost schimbată, URL-ul website-ului, adresa IP stabilită în cadrul Panoului de Control al website-ului (dacă v-o amintiţi).