Sunteți în categoria: Promovarea site-ului / SEO | Toate categoriile

Mergeți la: sau
 


Răspuns:

Fiecare catalog are termenii și condițiile proprii de utilizare. Acestea sunt o serie de reguli prin intermediul cărora administrația respectivelor directoare poate selecționa dintre website-urile calitative și cele mai puțin calitative.

Dar, dacă respectivul director este echidistant din acest punct de vedere, va permite publicarea website-urilor cu restricții minime. Acesta este un exemplu de catalog care poate servi drept exemplu: http://www.dmoz.org/

Puteți găsi numeroase website-uri aparținând unor servicii de găzduire web gratuită, în paginile acestui catalog, deoarece se consideră ca fiind important conținutul și nu adresa de găzduire folosită.

De aceea, aveți nevoie să publicați website-urile în directoare care sunt moderate ca restricții. Acestea trebuie să fie cataloage pentru site-uri ce conțin resurse calitative, care nu fac diferențe între servicii de găzduire gratuită sau platită.



Răspuns:

Când roboții de căutare (search bots) vizitează site-ul dvs, caută acest fișier în primul rând. Fișierul Robots.txt este unul de tip text. Este situat în directorul root al website-ului și, conține instrucțiunile pentru motoarele de căutare, cu privire la website. Administratorul site-ului poate seta parametrii de indexare atât pentru toate motoarele de căutare, cât și pentru anumite motoare în mod individual. 

În marea majoritate a cazurilor, varianta standard a fișierului robots.txt este suficientă. Dacă aveți nevoie să o schimbați, acest lucru poate fi făcut prin intermediul unui editor text. Nu uitați să verificați fișierul robots.txt după ce ați efectuat schimbările. Acest lucru poate fi făcut prin intermediul Toolbar-ului Google Webmaster.

Informaţii suplimentare:

Forumul Comunităţii uCoz



Răspuns:

PR (Evaluarea paginii) este unui dintre algoritmii de evaluare al motorului de căutare Google. Acesta este calculat pentru fiecare document în mod separat. Parametrul respectiv nu afectează rezultatele motorului de căutare. Ca o regulă, este utilizat ca un parametru pentru a evalua calitatea unui website sau a unei pagini din cadrul acestuia.

Informaţii suplimentare:

Wikipedia



Răspuns:

Există o perioadă de carantină de 30 de zile pentru toate website-urile nou create prin sistemul uCoz, timp în care website-ul dvs nu poate fi indexat de motoarele de căutare. O astfel de măsură este necesară pentru a împiedica tentativele de spam ale utilizatorilor rău intenţionaţi. 

Însă, nu trebuie să vă faceţi griji cu privire la aceasta: carantina nu vă afectează lucrul cu website-ul iar această perioadă de 30 de zile vă permite să vă pregătiţi website-ul pentru vizitatori şi pentru indexare. Reţineţi: crawlerii motoarelor de căutare nu vor fi interesaţi de un website gol, aşa că asiguraţi-vă că aveţi un conţinut variat pe acesta: informaţii cu privire la firma dvs, articole interesante şi originale, etc. 


Dacă doriti ca website-ul dvs să fie indexat mai repede, puteţi achiziţiona un serviciu ce costa cel puţin $2, de exemplu eliminarea bannerului publicitar – imediat după achiziţie website-ul nu se va mai afla în carantină. 

Informaţii suplimentare:

Forumul Comunităţii uCoz



Răspuns:

Meta tag-urile sunt tag-uri ce conţin informaţii cu privire la o pagină web, destinate browser-elor şi motoarelor de căutare. Cu ajutorul meta tag-urilor crawlerii web obţin informaţii cu privire la website, la cuvintele cheie ce sunt utilizate etc. Conţinutul corect al meta tag-urilor este important pentru promovarea SEO a website-ului. Tag-urile principale sunt cuvintele cheie şi descrierea. Meta tag-urile trebuie adăugate între  head >< /head >, în cadrul şabloanelor website-ului. 

Pentru adăugarea unui meta tag, reţineţi următoarele reguli:

  • Includeţi doar cuvintele cheie ce sunt utilizate pe pagina corespunzătoare a website-ului dvs;
  • Evitaţi repetarea aceloraşi cuvinte cheie;
  • Creaţi cuvinte cheie şi descrieri unice pentru fiecare pagină.

Informaţii suplimentare:

Forumul Comunităţii uCoz

Wikipedia



Răspuns:

Un URL optimizate SEO este o adresă web ce poate fi citită de o persoană. În cadrul uCoz există o opţiune pentru crearea automată a astfel de URL-uri. Acestea sunt realizate prin transcrierea titlurilor categoriei sau a intrării.

Opţiunea poate fi activate prin intermediul Panoului de Control -> Setări -> Setări standard -> Utilizaţi URL-uri optimizate pentru Motoarele de Căutare

Informaţii suplimentare:

Wikipedia



Răspuns:

SMO (Social Media Optimization) reprezintă un complex de măsuri de optimizare a website-ului pentru reţelele sociale. Include diverse metode ce permit atragerea vizitarilor din diferite reţele sociale. Acest lucru se poate realiza prin postarea de articole de pe website în cadrul reţelelor sociale, integrarea de plugin-uri sociale etc.


uCoz are următoarele instrumente pentru lucrul cu reţelele sociale: 

  • Bara socială – o bara amplasată pe website-ul dvs, cu ajutorul căreia utilizatorii pot distribui cu uşurinţă conţinutul website-ului dvs în cadrul reţelelor sociale;
  • Distribuitor Reţele Sociale – un modul pentru postarea automată a intrărilor de pe website, în cadrul reţelelor sociale selectate.

Informaţii suplimentare:

Wikipedia



Răspuns:

SEM (Search Engine Marketing) reprezintă un complex de măsuri destinate creşterii numărului de vizitatori ai website-ului. Acesta include următoarele metode de bază pentru atragerea traficului către un website, prin intermediul motoarelor de căutare:

  • SEO (Search Engine optimization) este un complex de măsuri ce au ca scop îmbunătăţirea poziţiei website-ului în cadrul motoarelor de căutare;
  • Publicitatea contextuală – reprezintă o promovare direcţionată în cadrul motoarelor de căutare. Este una din cele mai eficiente şi populare metode pentru atragerea unei public ţintă către un website, deoarece doar trimiterile directe către un website sunt plătite.


Răspuns:

Cuvintele cheie reprezintă un element al promovării website-ului. Crearea unei liste de cuvinte cheie este primul lucru ce trebuie realizat în momentul în care începeţi promovarea site-ului. Cuvintele ce ar trebui incluse în listă depind de subiectul website-ului, frecvenţa acestora şi competivitatea. 

Puteţi verifica frecvenţa unui cuvânt cheie, de exemplu, prin intermediul serviciului Google Adwords. Lista cuvintelor cheie pe care o obţineţi trebuie distribuită între paginile site-ului, luând în considerare şi rangul acesteia – este de preferat să adăugaţi cuvintele cheie frecvente pe paginile cu rangul cel mai înalt.



Răspuns:

Ca rezultat al încercărilor oamenilor care utilizează sistemul pentru a creea căi de ieșire, blocăm temporar indexarea site-urilor prin intermediul fișierului “robots.txt”. Astfel de blocare, ajută de asemenea să nu încărcăm motoarele de căutare cu site-uri goale. Nu ar trebui să vă faceți griji cu privire la acest aspect, deoarece blocarea automată este dezactivată dupa 30 de zile (timp suficient pentru ca site-ul să fie populat prin conținut de calitate, iar motoarele de căutare să îl indexeze în cea mai bună manieră) sau dacă site-ul este vizitat în mod constant de un număr minim de vizitatori (numărul exact nu este specificat, pentru a preveni abuzul).

Promovarea unui site nu ar trebui să înceapă cu includerea sa în motoarele de căutare (motoarele de căutare vă vor găsi website-ul), ci prin citirea secțiunii “Promovarea site-ului” (link-ul este afișat în pagina principală din Panoul de Control).

Amintiți-vă, suntem deosebit de interesați de faptul ca site-urile dumneavoastră să devină interesante și populare, de aceea tot ceea ce facem este concentrat în avantajul utilizatorilor noștri.