Sunteți în categoria: Servicii plătite | Toate categoriile

Mergeți la: sau
 


Răspuns:

Nu, fiecare utilizator uCoz poate utiliza platformă în mod gratuit. În acelaşi timp, noi oferim anumite servicii suplimentare (posibilitatea de a utiliza modulul Magazin online, creşterea spaţiului pe disc, creşterea dimensiunii maxime a fişierelor pentru încărcare, posibilitatea de a ataşa fişiere Formularelor de E-mail şi multe altele), servicii ce sunt cu plată. Când deveniţi un utilizator premium, aveţi anumite avantaje cu ajutorul cărora lucrul cu uCoz va fi şi mai eficient.



Răspuns:

Un utilizator premium este cel care a achiziţionat unul dintre pachetele de servicii disponibile.



Răspuns:

Puteţi anula orice serviciu cu plată prin intermediul Panoului de Control -> $ Servicii plătite -> Comenzi achitate.

Banii ce nu au fost utilizaţi (mai puţin taxa de rambursare) vor fi returnaţi în contul dvs.



Răspuns:

Da, este posibil dacă website-urile aparţin aceluiaşi cont (Webtop). Tot ce trebuie să faceţi este să trimiteţi o solicitare către Asistenţa Tehnică. Pentru acest lucru, accesaţi Panoul de Control -> Ajutor -> Asistenţă Tehnică.

 
Pentru ca cererea dvs să fie procesată în cel mai scurt timp, vă rugăm să utilizaţi următorul formular pentru cererea dvs:

 
"Vă rugăm să transferaţi [precizați aici suma de bani] de pe website-ul [precizaţi link-ul către website-ul de pe care doriţi să efectuaţi transferul] către website-ul [precizaţi link-ul către website-ul pe care doriţi să transferaţi suma]. Ambele website-uri aparţin de acelaşi Webtop."



Răspuns:

Da. Dacă aţi creat un website pentru o şcoală, o instituţie de învăţământ superior sau orice alt proiect social, trimiteţi solicitarea dvs cu privire la eliminarea bannerului publicitar la adresa banner@ucoz.net



Răspuns:

Următoarele metode de plată sunt disponibile în uCoz: carduri bancare, PayPal, Visa, MasterCard, American Express, Diner's Club, JCB, Discover, Digital Check, Webmoney, SMS etc. Pentru informaţii suplimentare cu privire la metodele de plată accesaţi Forumul Comunităţii uCoz 



Răspuns:

Acest lucru poate fi făcut foarte uşor:

1. Dacă pachetul de servicii achiziţionat nu a expirat încă, dar vreţi să-l schimbaţi, atunci trebuie mai întâi să achiziţionaţi noul pachet dorit. Acest lucru poate fi făcut prin intermediul Panoului de Control -> $ Servicii plătite -> Servicii plătite

2. Pentru a activa pachetul achiziţionat trebuie să-l anulaţi pe cel vechi, ce e încă activ: Panoul de Control -> $ Servicii plătite -> Comenzi achitate: Renunţă.

Fondurile rămase, mai puţin taxa de rambursare, vor fi returnate în contul website-ului dvs, iar noul pachet va fi activat în mod automat.

 



Răspuns:

Codurile de reîncărcare (dolari) sunt coduri cadou ce activează fondurile pe website-urile uCoz. Puteţi obţine astfel de coduri dacă participaţi la diverse concursuri organizate de companie, dar şi prin intermediul ofertelor speciale. Fondurile obţinute cu ajutorul codurilor de reîncărcare pot fi utilizate pentru achiziţionarea oricărui pachet cu plată.

Puteţi activa fondurile cu ajutorul unui cod de reîncărcare, prin intermediul Panoului de Control -> $ Servicii plătite -> Reîncărcarea contului personal -> Coduri de reîncărcare (dolari)

Trebuie doar să introduceţi numărul de pe codul cadou şi să daţi click pe "Utilizaţi codul". 



Răspuns:

Din păcate, comisionul ce este reţinut la plata prin SMS nu depinde de uCoz. Comisionul este stabilit de operatorii de telefonie mobilă.



Răspuns:

Puteţi achiziţiona un pachet de servicii cu plata în avans, iar acesta va fi activat automat, imediat după expirarea pachetului curent. Dacă aveţi deja un pachet cu plată activ pe website-ul dvs, tot ce trebuie să faceţi este să achiziţionaţi un pachet ce va fi în aşteptare (standby) prin intermediul Panoului de Control -> $ Servicii plătite -> Servicii plătite.


Puteţi vedea toate pachetele de servicii achiziţionate prin intermediul Panoului de Control -> $ Servicii plătite -> Comenzi achitate.



Răspuns:

Este posibil să achiziționați o opțiune separată, de exemplu modulul Magazin online sau posibilitatea de a utiliza PHP, dacă acestea nu sunt incluse în pachet, însă doar după ce achiziționați, în prealabil, unul dintre pachetele premium oferite. Link-ul pentru achiziționarea de opțiuni suplimentare va fi vizibil în Panoul de Control timp de 24 de ore de la achiziție.



Răspuns:

Acesta este banner-ul publicitar al uCoz și poate fi eliminat doar prin achiziționarea unuia dintre pachetele premium oferite, începând cu cel Bază. Ghidul complet poate fi accesat aici iar prezentarea pachetelor este disponibilă aici